HTML

Demokrata Szalonna

Aktuális politikai kérdésekről a saját véleményem.

Friss topikok

Egy Omega koncert margójára. (Már megint egy balodali képhamisítás)

2015.06.15. 14:10 Andy15

Kellemes polémia alakult ki az Omega Felcsúti koncertjének apropóján. Jelesül, hogy a Régi csibészek című örökbecsű dal alatt a zenekar egy a Miniszterelnököt kifigurázó klipet játszott volna be. Itt látható a viccesnek szánt videó, nem az én stílusom, de talán még humorosnak is mondható, erősen hiányolom a Fidesz kommunikációjából az ehhez hasonló sziporkákat.

Nem vagyok nagy Omega rajongó, és a szocializmus éveiben folytatott kollaboráns működésükkel végképpen nem tudok kibékülni, de azt nem feltételezem, hogy a Kossuth díjas művészek ilyen otromba politikai támadásban részt vennének.

Én a Facebook-on találkoztam megosztásban a Sztárklikk nevű csodálatos hírforrás cikkével. Már gyanússá vált, hogy mozgó képet nem ,csupán egy viszonylag rossz minőségű képet mutattak az esetről. 

Kis kereséssel megtaláltam ugyanezen a portálon Gréczy Zsolt Dk szóvivő szörnyülködő jegyzetét.

Mivel éltem a gyanúperrel, hogy a baloldaltól már-már megszokott képhamisítással állunk szemben, így gyorsan körülnéztem a youtube-on. Ma már mindent pillanatok alatt feltöltenek, igen még a felcsútiak is. Természetesen pillanatok alatt, meg is találtam a keresett videót. Az előbb jelzett humorosnak szánt filmecske még csak véletlenül sem látható a szám kíséreteként. Felhívnám a figyelmet, hogy a színpad képe sem stimmel az eredetivel. Íme a házi videó:

 

Miért kell ezt csinálni? Van még aki hisz ezeknek?

Szólj hozzá!

Címkék: Omega Orbán Viktor miniszterelnök Pancho aréna DK Gréczy Zsolt képhamisítás

A bejegyzés trackback címe:

https://demokrataszalonna.blog.hu/api/trackback/id/tr847545962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása